Followers

Tuesday 30 September 2014

DAM setahun.... :)

Assalamualaikum dan selamat pagi... :D

Oktober menjelma lagi.. dan tentunya Oktober mengingatkan saya tentang sesuatu yang indah....kenangan pertemuan pertama saya dengan karya ketiga saya, DICINTAI ATAU MENCINTAI... hurmmm... tak sangka sudah setahun ianya berlalu.... :) 

Sehingga April 2014, saya telah dimaklumkan bahawa DAM telah di ulang cetak sebanyak 5 kali...berapa jumlahnya? Hurmm.. biarlah saya dan penerbit sahaja yang tahu... :).. Sungguh, bersyukur saya di atas rezeki yang Allah berikan dan saya pun tak sangka sebenarnya...Alhamdulilah dan terima kasih kepada pembaca2 diluar sana yang membeli karya tak seberapanya dari saya ini...ya, saya tahu harganya agak mahal dan agak membebankan tetapi anda tetap juga beli...terima kasih...terima kasih dan terima kasih.... :) 

Royalti?  macam terdengar2 jer ada yang bertanya tentang royalti...Alhamdulilah, royalti juga sudah saya terima (sebahagiannya... :) ) dan alhamdulillah telah saya gunakan dengan sebaik2nya bukan sahaja untuk diri saya tetapi untuk orang2 di sekeliling saya... kena ingat, rezeki yang kita miliki bukanlah hanya untuk diri kita tetapi hendaklah kita kongsikan juga dengan orang lain juga... 

Sebenarnya karya ini sebuah karya yang banyak meninggalkan kesan kepada saya... dipuji, dikutuk, dibenci, dicaci dan macam2 lagilah...hehehe...lumrah.. bukan semua akan suka apa yang kita tulis...dan bukan semua orang akan turut gembira dengan apa yang kita capai dan miliki... itulah kenyataan dalam hidup tak kira walau dalam apa bidang sekalipun... for me apa yang penting, saya enjoy dengan apa yang saya buat... saya bahagia kerana penulisan memberikan satu perasaan indah kepada diri saya... 



Setahun di pasaran, saya menerima banyak komen yang positif mahupun negatif... yang baik saya ambil sebagai pendorong dan yang buruk saya ambil sebagai iktibar untuk menjadi lebih baik lagi... saya bukan manusia sempurna tetapi saya cuba untuk menyempurnakan diri saya... Insya-Allah... 

Jom kita imbas kembali rentetan2 DAM selama setahun dipasaran... chewahhhhh...hehehe


Memegang DAM untuk pertama kalinya and I'm full of surprised sebab DAM gemuk sangat....masa tu ku takut juga kalau orang tak beli sebab mahal tapi Alhamdulilah, ada juga yang sanggup beli....hahahaha.. what a typical thought!

Masih terasa manisnya kek yang ditempah khas oleh Cikgu Wan Norliza Wan Samad... pertama kali juga kami bertemu dan Alhamdulillah perkenalan itu masih mesra seperti setahun yang lalu... 
So, saya nak ucapkan.......

Happy birthday yang pertama untuk DAM... macam poyo aje kan? tapi peduli apa kegembiraan itu hanya diri sendiri saja yang tahu... hehe


Okey, meh kita baca komen2 dari pembaca2 DAM... 














Ok, sudah cukup sudah dengan puji2an... kutukan tak sempat nak Printscreen...hahahaha... kalau ada pun I just ignore sebab tak nak terasa dalam hati... kenyataannya...walaupun boleh terima kutukan tetapi dalam hati tetap ada rasa... AKU HANYA INSAN BIASA... ahakssss

Jom tengok gambo lagi.. hehehe

Kami di Taman Tasik meraikan kemunculan DAM... 

Tq Cikgu...jauh DAM merantau sampai ke OSAKA,... mentang2 Zariq  dan Qyra honeymoon di sana ya... tapi sayangnya, penulisnya pun tak sampai lagi ke Negara Matahari Terbit tu.. tak pe one day nanti.. Insya-Allah... :) 

Cikgu posing dengan makcik jepun...tetiba glamer mokcik Jepun nih... hehehe

Ini pula DAM dibawa merantau ke KOREA... Tq Cikgu Wan Norliza kerana memberatkan beg membawa DAM yang gemuk itew.... ahaksss 

Kami di XANAX... tq3 korang...

Cukuplah tu ya... banyak dah berceloteh... sebenarnya saya tuliskan N3 ni just nak ucapkan TERIMA KASIH...TERIMA KASIH dan TERIMA KASIH from the bottom of my heart, terutama sekali kepada Penerbit Karyaseni kerana menerbitkan DAM... kepada pembaca yang membeli DAM dan kepada mereka2 yang masih menyokong saya... tq guys...love you a deep2..  :) 

Di sini saya juga ingin memaklumkan.... MEMILIHMU KERANA DIA telah LULUS NILAI dan akan diterbitkan... Alhamdulilah... semoga kita bertemu nanti di pertemuan pertama MKD.. Insya-Allah...

Last but not least, lots of love from me...

Ameera @ Myra Ameer...


















2 comments:

  1. Good... DAM mmg karya terbaik.. Best sgt2, jatuh cinta abis dengan Zariq.. hihihi...

    Congratulation kak meera for MKD.. semoga MKD hangat dipasaran nnt, kebabommm...

    ReplyDelete
  2. salam cik writer, nak tanya novel memilihmu kerana dia berkisar tentang apa apa? novel ini ada sinopsis tak? tengok tajuknya sgt menarik..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...